U specchiu è u legnu facenu stu picculu ghjoculu

Forsi parechje mamme anu scupertu chì u so zitellu hè assai interessatu in u specchiu. Quandu u zitellu vede u specchiu per a prima volta, pò esse un pocu nervoso, ma pianu pianu u zitellu sarà interessatu in u “picculu cumpagnu” in u specchiu. Sè vo dà u vostru zitellu un picculu specchiu, a so linea di vista seguitarà u muvimentu di u specchiu; ogni volta ch'ellu tene u zitellu davanti à u specchiu, pò esse assai eccitati, forse sarà un pocu timida; quandu u zitellu hè più grande, ellu vi ghjunghjeraghju è toccu a persona in u specchiu oppostu, fighjate à u specchiu è fate un sguardu stranu, sputa a mo lingua è surrisu felice.

A reazione di u zitellu à i parenti è l'amici di i "picculi cumpagni" in u specchiu hè in realtà l'incarnazione di a fiducia è a sicurità di u zitellu versu l'altri., l'ambiente circondu. Quessi sò parti di u cuntenutu suciale, cusì u specchiu hè di furmà u zitellu. Un ghjoculu utile per l'affinità suciale, ma ancu bè per arricchisce l'esperienza visuale di u zitellu. Hè un bonu amicu di u zitellu.

Tuttavia, e matri duveranu attente à parechji prublemi quandu ghjucanu u specchiu per u zitellu:

1. U megliu tempu per aduprà u specchiu per furmà a socialità di u vostru zitellu hè di esse 8-9 settimane dopu à a nascita di u vostru zitellu. Ùn mancate micca sta opportunità.
2. Per ammaistrà a megliu linea di vista trà u zitellu è u specchiu
3. Prestate attenzione à a sicurità, a parte principale di specchiu hè vetru chì duvete prestu attenzione. Allora hè megliu aduprà a Camera di sicurezza per monitorà u vostru zitellu quandu ghjucà cù specchiu.

U specchiu chì furnite à u vostru zitellu hè veramente un “i zitelli” per u zitellu. In u prucessu di ghjucà cù u zitellu è u “i zitelli”, a natura suciale di u zitellu hè ancu sviluppata.